Scientific production
Search by:
Lista
Publication |
N. Medina Medina
"Valores de los Videojuegos Educativos", "Ciclo de conferencias en línea: La UGR va al Instituto", None-None, 2021
|
R.Á. Prieto De Lope, N. Medina Medina, M. Urbieta, A. Lliteras
and
A.M. Mora García,
"A novel UML-based methodology for modeling adventure-based educational games", Entertainment Computing, vol.38
, -, 2021
|
H. Abdelkarim Alrabaiah
and
N. Medina Medina,
"Agile Beeswax: Mobile App Development Process and Empirical Study in Real Environment", Sustainability, vol.13
, -, 2021
|
J. Molina
and
N. Medina Medina,
"Un enfoque para el diseño inclusivo de videojuegos centrado en jugadores daltónicos", Interacción, Revista Digital de AIPO, vol.2
, 25-37, 2021
|
A. Al-Rabaiah
and
N. Medina Medina,
"Mobile Application Development Process in Real Environments", "Proceedings of the International Conference on Software Engineering Research and Practice", 19-25, 2019
|
M.A. Contreras-Castañeda, J.A. Holgado Terriza, G. Pomboza Junez, P. Paderewski Rodriguez
and
F.L. Gutierrez Vela,
"Smart Home: Multimodal Interaction for Control of Home Devices", "Proceedings of the XX International Conference on Human Computer Interaction", 1-8, 2019
|
N. Medina Medina
"Videojuegos, una herramienta útil para el aprendizaje escolar", "La educación y el audiovisual en el actual entorno digital: sinergias, retos y oportunidades", 84-94, 2019
|
N. Medina Medina
"Problemas de interacción cuando se juega a un videojeugo y se padece ceguera del color", "Jornada de la Cátedra UCLM-Telefónica: Sistemas Avanzados de Interacción para Educación Digital", None-None, 2019
|
|
SICA last updated: 24/10/2021